Später innerhalb von 30 Tagen bezahlen
Bis zu 60 Tage später zurücksenden
Vor 19:00 Uhr bestellt, am selben Tag versandt
Kostenloser Versand bei Bestellungen über 49,-

Liefern

Pakketjes ontvangen is altijd leuk, toch? Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Lees hier alles over onze bezorgopties, zodat je precies weet wanneer je de deurbel in de gaten kunt houden.

Jouw bestelling is onderweg

Wanneer je jouw bestelling plaatst kun je kiezen voor welke vervoerder je pakket gaat bezorgen. Wil je het pakket zo snel mogelijk in huis hebben? Zorg dan dat je op een werkdag vóór 19:00 uur bestelt. Dan doen wij ons uiterste best om het nog dezelfde dag te verzenden. Helaas lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Wil je het niet thuis geleverd hebben? Kies dan voor een servicepunt of pakketkluis. Niet elke vervoerder heeft deze dus check of de optie erbij staat. Ben je bang dat het pakket niet correct geleverd gaat worden of schade gevoelig is? Verzeker het pakket dan zodat u altijd verzekerd bent van een onbeschadigd product.

Zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een e-mail met een Track & Trace informatie. Via deze pagina kunt je live bijhouden hoelang het nog duurt voordat het pakket bij jou in huis is. Als het pakket binnen is raden wij aan om de producten te checken en of alles netjes bij je is aangekomen.

In de meeste gevallen wordt je pakket de eerstvolgende werkdag, zelfs op zaterdag, bij je afgeleverd. Soms kan het iets langer duren, bijvoorbeeld als een product onverwacht niet op voorraad is of tijdens de drukke feestdagen. Mocht dit het geval zijn, dan laten we je dat natuurlijk zo snel mogelijk weten. Het is dus aan te raden om je mail in de gaten te houden als wij contact met je willen opnemen.

Tijdens de feestdagen kan de levering van uw bestelling iets langer duren dan u van ons gewend bent. Door de drukte bij ons en onze vervoerders is er een kans dat zendingen vertraging oplopen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Over het algemeen vindt de aflevering de eerstvolgende werkdag plaats, ook op zaterdag. De exacte levertijd hangt af van de vervoerder:

  • DPD: Bestel op werkdagen vóór 19:00 uur voor verzending op dezelfde dag.
  • DHL: Bestel op werkdagen vóór 19:00 uur voor verzending op dezelfde dag.
  • PostNL: Bestel op werkdagen vóór 19:00 uur voor verzending op dezelfde dag.
  • SmartFX: Local Hero. Bestel op werkdagen vóór 00:00 uur voor verzending op dezelfde dag.
  • Bpost: Bestel op werkdagen vóór 19:00 uur voor verzending op dezelfde dag.
  • TransMission: Grote pakketten. Bestel op werkdagen vóór 16:30 uur voor verzending op dezelfde dag.

Let op: op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mocht een product niet voorradig zijn of er vertraging optreden (bijvoorbeeld tijdens feestdagen), dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten zijn afhankelijk van de gekozen vervoerder:

  • DPD € 4,95
  • DPD Groot/Zwaar € 6,95
  • DHL € 5,95 NL € 6,95 BE
  • PostNL € 5,95
  • TransMission Light € 8,95
  • TransMission € 10,95 NL € 24,95 BE

Gratis voor bestellingen binnen Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden) en België vanaf € 49,- zowel thuis of bij een pakketshop.*

Bij een verzending naar de waddeneilanden zijn de verzendkosten € 9,95.

Bij grote pakketten kunnen de prijzen afwijken en onze standaard leveringsvoorwaarden zijn niet van toepassing. Denk hierbij aan 150cm plus.

De genoemde verzendkosten zijn inclusief BTW.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

Elke vervoerder gaat hier anders mee om. Meestal wordt het pakket bij de buren aangeboden of naar een nabijgelegen pakketpunt gebracht. Raadpleeg de Track & Trace-informatie van de vervoerder voor de meest actuele status en de te ondernemen stappen.

Opties die kunnen gebeuren:

  • Pakket wordt geleverd bij buren
  • Pakket wordt geleverd op afgesproken plek
  • Pakket wordt geleverd op een pakketpunt
  • Pakket wordt op een later tijdstip opnieuw aangeboden
  • Pakket word retour afzender gestuurd

Let op: Wanneer u bezorgers een "neerzet toestemming" geeft blijft deze actief totdat u deze zelf intrekt. Pakketten zijn dan niet verzekerd en worden bij verlies niet vervangen.

Kan ik mijn bestelling bij een pakketpunt laten bezorgen?

Ja, je kunt tijdens het bestellen kiezen voor verschillende bezorgdiensten die leveren op een servicepunt of kluis. Je pakket wordt daar de eerstvolgende werkdag geleverd. Je hebt vervolgens 7 werkdagen de tijd om het op te halen. Vergeet het niet op tijd op te halen om te voorkomen dat het retour wordt gestuurd en er detour kosten worden gerekend.

Postservices die dit toestaan zijn:

  • DPD
  • DHL
  • PostNL
  • Bpost

Sommige diensten staan ook toe dit te wijzigen zodra de bestelling in hun handen is. Bekijk de track and trace informatie om te zien of dit van toepassing is. Let op, u heeft voor deze service meestal een account nodig.

Alle voorwaarden van DPD

Particulieren

Voor particulieren geldt het volgende: als je op het moment van de eerste levering niet thuis bent zal DPD het pakket bij de dichtstbijzijnde pakketshop afgeven. Hiervoor zijn echter wel twee uitzonderingen, namelijk:

- Als het pakket te groot is, dan zal het pakket voor een tweede keer bij je worden aangeboden. (Het pakket is te groot als de afmeting van het pakket groter zijn dan: L100 x B50 x H50 of het pakket zwaarder is dan 20kg.

- Mocht er geen pakketshop zijn die dichterbij is dan 5km van het opgegeven huisadres.

Indien je bij de tweede levering ook niet aanwezig bent of mocht het pakket te lang bij de pakketshop blijven liggen, zal het pakket weer retour gestuurd worden naar ons.

Nogmaals ontvangen:

Indien je het pakket nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij extra verzendkosten. Dit komt doordat wij de retour verzendkosten (€4,95) en een retour boete (€2,50) moeten betalen.

Wil je jouw pakket nogmaals ontvangen? Dan vragen wij je vriendelijk om alleen de retour boete te betalen.

Crediteren:

Indien je het pakket niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij €4,95 voor de retour verzendkosten, plus €2,50 boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.

Bedrijven

Voor bedrijven geldt het volgende: Als het pakket naar een bedrijfsadres gestuurd wordt, dan zal DPD het pakket drie maal bij je aanbieden. Mocht het na vier dagen nog niet gelukt zijn op het pakket te leveren, wordt deze weer retour gestuurd.

Nogmaals ontvangen:

Indien je jouw order nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij per pakket extra verzendkosten, en ook de retourkosten en retour boete per pakket. Dit komt doordat wij de retour verzendkosten, de nieuwe verzendkosten en de boete moeten betalen voor elk pakket die niet afgehaald werd bij de pakketshop.

Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 voor pakketten 150cm of langer) opnieuw verzenden, €2,50 retour boete, €4,95 retour kosten.

Het totaalbedrag ligt aan de hoeveelheid pakketten die opnieuw verstuurd moeten worden.

Crediteren:

Indien je jouw order niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij de verzendkosten van opsturen van je order, de retour verzendkosten, plus de retour boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.

Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is) verzendkosten, €2,50 retour boete, en €4,95 retour kosten.

Alle voorwaarden van DHL

Pakket ontvangen op huisadres 

Plaats je voor 17:30 uur een bestelling, dan wordt het nog dezelfde dag verzonden. Zorg dat je een geldig e-mailadres invult in de check-out, dan laat DHL het weten wanneer zij het pakket hebben ontvangen en wanneer de bezorger langskomt. Als de bezorging is ingepland, stuurt DHL je nog een bericht. Hierin staat hoe laat de bezorger jouw pakket komt afgeven. Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de –locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk en snel via track en trace of de Mijn DHL app. 

Bezorger gemist? 

Ben je niet thuis op de dag van bezorging? Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Je ontvangt een gele kaart in de brievenbus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of bij welk DHL ServicePoint je het pakket de eerstvolgende werkdag kan afhalen. Wil je een ander bezorgmoment of locatie kiezen? Download de Mijn DHL app of gebruik de code op de gele kaart om een andere bezorgoptie te kiezen. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt. 

Pakket ophalen 

Ligt je pakket klaar? Dan ontvang je een e-mail of bericht in de Mijn DHL app. Je pakket wordt zeven kalenderdagen voor je bewaard. Daarna gaat het automatisch retour naar ons gestuurd. Neem voor het ophalen bij een DHL ServicePoint een geldig legitimatiebewijs mee. 

Nogmaals ontvangen:

Als particulier worden er geen extra kosten in rekening gebracht om het pakket nogmaals op te sturen.

Voor bedrijven worden wel opnieuw de verzendkosten in rekening gebracht. 

Crediteren:

Particulieren hebben recht op het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten. 

Bedrijven hierbij wordt wel 8,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Grote zware pakketten (150cm+)

*Als er een product is besteld dat groter is dan 150cm, dan is het gratis verzending bedrag hoger dan gebruikelijk. Dit is namelijk vanaf orders met een orderwaarde boven NL €150,- BE €250,-.

LET OP: Indien pakket afwijkende maten heeft zoals 120CM+ of zwaarder zijn dan 20KG+ kan het zijn dat wij het pakket onderbrengen bij een andere leverancier die beter omgaat met deze specificaties. Dit gebeurd ook als bedrijven kiezen voor een consumenten levering omdat de levering dan buiten kantoren uren om kan worden ingepland wat niet gewenst is. Wij bedanken u voor uw medewerking hierin.

Afhaallocatie Almere

Heb je een van onze producten gezien voor in huis of in het bedrijf en wil je niet wachten op je pakket? Dan is onze fysieke afhaal locatie in Almere de plek voor jou! Met hetzelfde brede assortiment als online bieden wij een uitgebreide keuze aan doe het zelf artikelen om af te halen. Let op: u dient van tevoren te hebben besteld. Op locatie is het voor consumenten niet mogelijk om te bestellen.

Adres

Fixerio.nl - Almere 
Koningsbeltweg 51
1329AE Almere

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

Gesloten met kerst en nieuwjaarsdag.