Später innerhalb von 30 Tagen bezahlen
Bis zu 60 Tage später zurücksenden
Vor 19:00 Uhr bestellt, am selben Tag versandt
Kostenloser Versand bei Bestellungen über 49,-

Bestellungen

Bij ons plaats je in een paar eenvoudige stappen je verlichting in huis. Hieronder lees je precies hoe het bestelproces verloopt, welke keuzes je hebt en wat je kunt verwachten nádat je hebt afgerekend.

Bestelproces in het kort

Het plaatsen van een bestelling bij ons verloopt in vier fases: productselectie, invullen van je gegevens, betalingswijze kiezen en afronden. Zodra je hebt betaald, ontvang je direct een order­bevestiging per e-mail. Bestel je op een werkdag vóór 18:30 uur en is alles op voorraad, dan versturen we dezelfde dag nog je pakket. Let er wel op dat dit verschilt per bezorgdienst.

Hoe pas ik mijn bestelling aan of annuleer ik deze?

Zodra je een foutje ontdekt ga dan in je account naar “mijn bestellingen”. Hier is het mogelijk om een bestelling te annuleren of een adres wijziging te doen. Let wel: indien het niet meer mogelijk is om de wijziging door te voeren kan het zijn dat de bestelling al is gepakt of al is verzonden. U zult kort daarna hier ook een bevestiging van ontvangen per mail. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je binnen 60 dagen retourneren.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling hebben verwerkt ontvang je automatisch een e-mail naar het opgegeven e-mailadres met het Track & Trace nummer en link van de zending. Aan de hand van dit Track & Trace nummer kun je jouw bestelling op de website van een van onze verzendmaatschappijen.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Wanneer de bestelling echt bij u in huis zit kan variëren tussen verschillende bezorgers. Als een bezorger het drukker heeft dan normaal kan er ook vertraging optreden. Wij kunnen dus helaas geen exacte datum geven omdat wij deze service niet zelf uitvoeren. Wel zullen wij uw pakket zo spoedig mogelijk laten verzenden. Meer hierover vindt u hieronder:

  • Bestel je op een werkdag vóór 19:00 uur en zijn de artikelen op voorraad?
→ We verzenden dan dezelfde dag nog.
  • Bestel je na 19:00 uur of in het weekend?
→ Je bestelling gaat de eerstvolgende werkdag op de post.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Ja. Kies tijdens afrekenen voor “Afhalen in Almere”. Je kunt dan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur het pakket ophalen op onze afhaallocatie. Zorg ervoor dat je van tevoren online hebt besteld; ter plekke bestellen is niet mogelijk alleen op eigen apparatuur (met langere wachttijden ivm pakken order). Wij hebben verwerkingstijd nodig voor bestellingen, dus houdt uw ordernummer bij de hand.

Let op, wij hebben geen winkel. Het is dus alleen mogelijk om een order af te halen.

Ik heb per ongeluk een verkeerd bezorgadres opgegeven. Wat nu?

Wijzigen van een bezorgadres is alleen mogelijk met een account. U logt in op uw account en gaat naar het onderdeel “mijn bestellingen”. Vanuit hier gaat u naar de betreffende bestelling en past u het adres aan. Indien dit niet meer mogelijk is word de bestelling al verwerkt of is hij net verzonden. Is het pakket al onderweg? Dan kun je na ontvangst een retourprocedure starten.

Let op, bij sommige leverpartners is het mogelijk dit aan te passen wanneer zij het pakket in handen hebben. Hiervoor dient u een account te hebben bij de betreffende partner en dit dient u helaas zelf uit te voeren.